Polityka informacyjna
Bank prowadzi przejrzystą politykę informacyjną, uwzględniającą potrzeby informacyjne członków Banku oraz klientów,która określa w szczególności zakres ogłaszanych zgodnie z wymogami prawa informacji, ich częstotliwość,formę i miejsca ogłaszania,sposób zapewniania klientom i członkom Banku właściwego dostępu do informacji oraz zasad zatwierdzania i weryfikowania informacji podlegających zgodnie z polityką informacyjną ogłaszaniu.
Obowiązująca w Banku polityka informacyjna spełnia wymogi :
- dotyczące "oficjalnej strategii" przyjętej w celu ujawniania informacji zgodnie z art. 431 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych (...) ,
- art. 111, oraz 111a Ustawy Prawo bankowe (Dz.U. 2015 poz. 128, z poźn. zm.),
- § 31 Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych wydanych uchwałą nr 218/2014 Komisji Nadzoru Finansowego (Dz. Urz. KNF z 2014 roku poz. 17) .
Załączniki:
Plik | Opis | Rozmiar | Ostatnia modyfikacja |
Informacja | Polityka ujawniania informacji o charakterze jakościowym i ilościowym Banku Spółdzielczego w Garwolinie w zakresie adekwatności kapitałowej, wynagrodzeń oraz innych informacji podlegających ogłaszaniu | 218 kB | 2022-12-09 20:20 |