Ułatwienia dostępu

Bank Spółdzielczy w Garwolinie

 ul. Kościuszki 24, Garwolin |  tel. centrala 25 682 27 97 |  sekretariat@bsgarwolin.com.pl

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Garwolinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.bsgarwolin.com.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre treści mogą znajdować się w formie skanów.
  • Pliki dostępne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, doc, odt, ods nie są zgodne ze standardem WCAG 2.1.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Link do deklaracji dostępności w postaci pliku pdf. Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marcin Woder - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 48 25 682 27 97 wew. 47.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Krzysztof Mirończuk - Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Garwolinie,
  • Adres: ul. Kościuszki 24, 08-400 Garwolin,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Centrala w Garwolinie,

ul. Kościuszki 24, Garwolin

• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 250 metrów.

Filia Banku w Borowiu

ul. Bankowa 9
Borowie

• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.

Filia Banku w Górznie

ul. Bankowa 4
Górzno

• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.

Filia Banku w Miastkowie Kościelnym

ul. Rynek 7
Miastków Kościelny

• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki
• W odległości 50 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 20 metrów.

Filia Banku w Parysowie

ul. Rynek 40
Parysów

• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• W odległości 50 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 200 metrów.

Filia Banku w Pilawie

ul. Aleja Wyzwolenia 140
Pilawa

• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej/stacja PKP oddalony o 800 metrów.

Filia Banku w Trojanowie

Trojanów

• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki
• W odległości 30 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Brak przystanku komunikacji zbiorowej .

Filia Banku w Wildze

ul. Władysław Reymonta 2a
Wilga

• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 100 metrów.

Filia Banku w Żelechowie

ul. Piłsudskiego 22
Żelechów

• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami. Możliwość parkowania na ulicy przed budynkiem placówki Banku.
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Bank Spółdzielczy w Garwolinie, 08-400 Garwolin ul. Kościuszki 24, akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Lublin Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000088240, Numer NIP : 826-00-05-889, Numer REGON: 000508112, KOD SWIFT: POLUPLPR

Copyright © Bank Spółdzielczy w Garwolinie | Wykonanie DK MEDIA

logowanie inter bank3

Informacja o ciasteczkach

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.