Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Garwolinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.bsgarwolin.com.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre treści mogą znajdować się w formie skanów.
- Pliki dostępne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, doc, odt, ods nie są zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Link do deklaracji dostępności w postaci pliku pdf. Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marcin Woder - mejlowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Krzysztof Mirończuk - Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Garwolinie,
- Adres: ul. Kościuszki 24, 08-400 Garwolin,
- mejl:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Centrala w Garwolinie,
• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 250 metrów.
Filia Banku w Borowiu
• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.
Filia Banku w Górznie
• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.
Filia Banku w Miastkowie Kościelnym
• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki
• W odległości 50 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 20 metrów.
Filia Banku w Parysowie
• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• W odległości 50 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 200 metrów.
Filia Banku w Pilawie
• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej/stacja PKP oddalony o 800 metrów.
Filia Banku w Trojanowie
• Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim nie może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowanego dla klientów placówki
• W odległości 30 metrów od budynku placówki Banku znajduje się parking publiczny bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Brak przystanku komunikacji zbiorowej .
Filia Banku w Wildze
• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank posiada parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 100 metrów.
Filia Banku w Żelechowie
• Osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje
• Osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku
• Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone są kontrastową taśmą
• Schody wyposażone są w poręcze
• Stopnie schodów nie oznaczone są kontrastowymi pasami
• Brak windy
• Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami
• Bank nie posiada parkingu dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami. Możliwość parkowania na ulicy przed budynkiem placówki Banku.
• Brak tyflomapy
• Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla
• W budynku brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
• Możliwość wejścia do budynku placówki z psem asystującym
• Przystanek komunikacji zbiorowej oddalony o 500 metrów.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://bsgarwolin.com.pl/deklaracja-dostepnosci