Ułatwienia dostępu

 ul. Kościuszki 24, Garwolin |  tel. centrala 25 682 27 97 |  sekretariat@bsgarwolin.com.pl

Rozpatrywanie reklamacji związanych z usługami świadczonymi przez Bank Spółdzielczy w Garwolinie odbywa się zgodnie z obowiazującym w Banku regulaminem,który określa tryb postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji dotyczących czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U.2015.128 j.t.).

Każda reklamacja rozpatrywana jest rzetelnie, wnikliwie i bezzwłocznie, z zachowaniem obiektywizmu oraz z poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (zgloszenie_reklamacji.pdf)zgloszenie_reklamacji.pdf
Formularz zgłoszenia reklamacji z tytułu karty płatniczej205 kB2022-12-21 20:08
Pobierz plik (zasady_skład_ i_rozpatryw_ reklam_bsgarwolin2018.pdf)zasady_skład_ i_rozpatryw_ reklam_bsgarwolin2018.pdf
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji w Banku Spółdzielczym w Garwolinie121 kB2022-12-21 20:08
Pobierz plik (formularz_zgłaszanej_reklamacji_osobiscie _telefonicznie2018.pdf)formularz_zgłaszanej_reklamacji_osobiscie _telefonicznie2018.pdf
Formularz zgłoszenia reklamacji172 kB2022-12-21 20:08

Bank Spółdzielczy w Garwolinie, 08-400 Garwolin ul. Kościuszki 24, akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Lublin Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000088240, Numer NIP : 826-00-05-889, Numer REGON: 000508112, KOD SWIFT: POLUPLPR

Copyright © Bank Spółdzielczy w Garwolinie | Wykonanie DK MEDIA

logowanie inter bank3

Informacja o ciasteczkach

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.