Ułatwienia dostępu

 ul. Kościuszki 24, Garwolin |  tel. centrala 25 682 27 97 |  sekretariat@bsgarwolin.com.pl

Aplikacja mobilna Nasz Bank

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

  • dostęp do usługi BLIK bez konieczności wizyty w placówce banku i składania wniosku,
  • wykonywanie przelewów na telefon dla użytkowników usługi BLIK,
  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca),
  • doładowanie telefonów komórkowych.
  • geolokalizację (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)

Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking Biznes. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

Bezpośredni link do aplikacji Banku w AppStore: https://apps.apple.com/us/app/bs-garwolin-nasz-bank/id1560828919 lub w formie kodu QR:

kod qr ios nasz bank

 

Załączniki:
PlikOpisRozmiarOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika_11092023.pdf)Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika_11092023.pdfPrzewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank - system Android 10000 kB2023-11-28 14:07
Pobierz plik (Aplikacja_mobilna_Nasz_Bank_iOS)_przewodnik_użytkownika_11092023_p.pdf)Aplikacja_mobilna_Nasz_Bank_iOS)_przewodnik_użytkownika_11092023_p.pdfPrzewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank - system iOS10926 kB2023-11-28 14:01
Pobierz plik (regulamin_uslugi_blik_02052022 (1).pdf)regulamin_uslugi_blik_02052022 (1).pdfRegulamin z korzystania z aplikacji BLIK w Banku Spółdzielczym w Garwolinie175 kB2023-01-24 11:58
Pobierz plik (regulamin_apk_nasz_bank_bs_garwolin (1).pdf)regulamin_apk_nasz_bank_bs_garwolin (1).pdfRegulamin z korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank w Banku Spółdzielczym w Garwolinie344 kB2023-01-24 11:58
Pobierz plik (polityka_prywatnosci_aplikacji_mobilnej_nasz_bank.pdf)polityka_prywatnosci_aplikacji_mobilnej_nasz_bank.pdfPolityka prywaności aplikacji mobilnej Nasz Bank w Banku Spółdzielczym w Garwolinie104 kB2023-01-24 11:56

Stopy bazowe Banku

obowiązujące w miesiącu: 10.2024 r.

Stawka WIBOR 1M:

  • 5,84% - w przedostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego 
  • 5,83% - średnia arytmetyczna z  miesiąca poprzedniego 

Stawka WIBOR 3M:

  • 5,85% - w przedostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego poprzedni kwartał kalendarzowy
  • 5,86% - średnia arytmetyczna z  miesiąca kończącego poprzedni kwartał kalendarzowy
  • 5,85% - dla kredytów z dopłatami ARiMR

Stopy bazowe NBP

obowiązują od 05.10.2023 r.

  • Referencyjna - 5,75%
  • Lombardowa - 6,25%
  • Depozytowa - 5,25%
  • Redyskonto weksli - 5,85%

Kursy walut

Średni kurs NBP

1 EUR 4.3404
1 USD 4.1120
1 CHF 4.6444
1 GBP 5.2093

Więcej